SUSHI BROTHERS RAALTE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 270 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Brothers Raalte. Meer weten? Ontdek meer

15 jun 2026 om 18:22 Bestelling een halfuur te laat, geen contact kunnen krijgen en ben zelf ook niet gebeld. Eenmaal aan de deur zat de tas vol met saus, open gemaakt en alles zat onder de gelekte saus, echt een totale plakbende. Absoluut vreselijk en niet fijn eten.
27 mei 2026 om 20:40 Goeie smaak, snel bezorgd. Aardige bezorger
25 mei 2026 om 9:42 I liked my vegetarian ones but rice was overcooked and few rolls were poorly rolled so when we opened the box they were smashed.
19 mei 2026 om 20:30 Het eten was lauw. Kwam meer dan een half uur te laat!! Met de mededeling sorry het is erg druk!!! Geen stijl!!!
10 mei 2026 om 21:15 De bezorging is bijna een uur te laat
28 apr 2026 om 21:03 het was heerlijk. beetje te spicy kip voor mij!
27 apr 2026 om 20:29 35 minuten te laat
21 apr 2026 om 21:57 prima, alleen jammer dat mijn adres steeds niet goed wordt ingevuld! Moet er elke keer over bellen!!!
18 apr 2026 om 20:48 Heel goed
12 apr 2026 om 19:19 Eten was goed, bezorging slecht! 2 uur gewacht op bestelling.
8 mrt 2026 om 8:40 was lekker maar er miste wel wat maar naar bellen goed opgelost
24 feb 2026 om 20:45 het was verrukkelijk